Tuesday 22 July 2014

25 years card

Hi everyone
I hope you all had a great week today i will show you a card 15x 21 cm made for our niece and her husband who has been married for 25 years. i think it was so fine to use Tim Holtz bigz die Victorian Carolers
 

Itemes I have used:
Supply list:
Paper: Purple Violets design galeriapapiere
Stamp: Joy Crafts Typewritter Keys
Ink: Memento Sweet Plum
Viva Pontura paint Lilla, ribbon
 
 
 
 
 
Thanks for stopping by, se you nextT Tuesday
Pia
Hej alle
Jeg håber du har haft en dejlig sommeruge, i dag har jeg et kort at vise 15 x21 cm, kortet har jeg lavet til min niece og hendes mands sølvbryllup. jeg tænkte at Tim Holtz  Victorian Carolers var så fin at bruge til denne anledning
 
Sizzix dies jeg har brugt:
Andre materialer:
Papir: Purple Violets design galeriapapiere
Stempler: Joy Crafts Typewritter Keys
Ink: Memento Sweet Plum
Viva Pontura paint Lilla, bånd
 
Tak fordi du kiggede forbi, vi ses næste tirsdag
Pia

2 comments: