Sunday 1 June 2014

Some quick cards with 'Life Made Simple' dies.



Hi there and a great Sunday afternoon to you!!
I have made two cards that I would like to show you today. They are pretty clean and simple, at least for me ;-)


The first one is based on a journaling card on top of the woodgrain base and then some pieces die cut with the 'Life Made Simple' basics. I think those speach bubbles are very sweet. Of course I had to use my fave flower die on this card as well!!

For number two I used the basics set again, and the 'Life Made Simple' 'Smile for the Camera' set. These are so cool and funky!


Sizzix products used:

658300 Sizzix Big Shot Starter Kit (Powder Blue & Teal)

659747 Sizzix Thinlits Die Set 8PK - Basics 

659755 Sizzix Thinlits Die Set 3PK - Smile for the Camera

656640 Sizzix Bigz Die - Tattered Florals

Other products:

I used papers from the French manufacturer Les Papiers de Pandore , Prima flowers, Rangers liquid pearls, colour Bisque, Papirdesign paper doily.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hej hej och god söndag till er alla! Idag har jag gjort två kort i en rätt så 'clean' stil, allafall om man jämför med hur jag oftast scrappar.

Det första har jeg byggt upp på toppen av ett journalkort och med en woodgrain bakgrund. Sedan har jag skurit ut några delar med 'Life Made Simple' basics. De där pratbubblorna är jättesöta tycker jag!! Och såklart måste jag ha med min favoritt die för att göra blommor, Tattered florals!

För kort nummer två använde jag 'basics' igen men även 'Life Made Simple' 'Smile for the Camera'. Dessa diesen är bara såå jättecoola.!

Sizzix produkter:

658300 Sizzix Big Shot Starter Kit (Powder Blue & Teal)

659747 Sizzix Thinlits Die Set 8PK - Basics 

659755 Sizzix Thinlits Die Set 3PK - Smile for the Camera

656640 Sizzix Bigz Die - Tattered Florals

Andra produkter:

Jag använde papper från franska Les Papiers de Pandore , Prima blommor, Rangers liquid pearls, i färgen Bisque, Papirdesign doily.




No comments:

Post a Comment