Sunday 13 April 2014

Sunday post from Bente 'My Piece of Heaven'



Hello, I hope you are all having a lovely week end so far. 
I have a new page to share with you and of course I have used some of my new gorgeous Sizzix dies for it!


Here are a couple of shots I took along the way:

After I sprayed some different shades of mist on my page I look for the right placement 
for my diecut pieces.


Then I decide where my photo should go and start adding different kinds of embellishments.


And now a few closeups of my finished page:




 I used one of the new and funky Life Made Simple sets to cut the small tab. And the Tim Holtz rosette die is one of my favourites.



Sizzix products used for this page:


Other products used:

Scraps of Elegance April kit 'Flutter ':
Papers from Bo Bunny, collection 'Primrose' 
 Prima (Talia Tenacious) 
Petaloo ( Darjeeling Wild Blossom,-soft green, Botanical Blooms X 4 -grey)
Heidi Swapp colorshine Mint Green
October Afternoon mists (Icebox, Miss Mary Mack)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hej, jag hoppas att ni alla har en härlig helg hittills.

Jag har en ny layout at visa, och jag har naturligtvis roat mig med att använda en del av 
mina nya fina Sizzix dies tillsammans med den läckra turkosa Big Shot maskinen.
 Här är ett par bilder jag tog på vägen:
Efter att jag sprutade några olika nyanser av mist på min sida provade jag ut rätt placering  
för mina diecut bitar.
Sedan bestämmer jag var mitt foto ska och börja lägga till olika typer av dekorationer.
Och här är några närbilder på min färdiga sida. 
Jag använda ett av de häftiga nya setten för Project Life typ av scrapbooking. (Life Made Simpl).
Tim Holtz söta strip die för att laga rosetter är en av mina favoritter!


Sizzix produkter jeg har brukt på min sida:


Andra produkter jag har brukt:

Scraps of Elegance April kit 'Flutter ':
Papper från Bo Bunny, collection 'Primrose' 
 Prima blommor (Talia Tenacious) 
Petaloo blommor ( Darjeeling Wild Blossom,-soft green, Botanical Blooms X 4 -grey)
Heidi Swapp colorshine Mint Green
October Afternoon mists (Icebox, Miss Mary Mack)

4 comments:

  1. Great! Oh how you inspire me!

    ReplyDelete
  2. Beautiful page Bente- you have really used the dies well!

    ReplyDelete
  3. Wow!!!!!!!!!!!!!!!!!!! This is absolutely STUNNING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete