Tuesday 22 April 2014

Flower card

Hi everyone,I hope you all had a Happy Easter. Today I wil show you a card using some of the new Sizzix dies

Items used:
Sizzix Frameworks-Courtyard Die-659429
Sizzix Sizzlits Large-Flower-3D&vine 658064
Supply list:
Paper: Inkido-Beautiful Memories-, Reprint-With Love-
ponture Paint-Pink_, Viva embossing creme-white-
How to make:
I have made a cardbase 14,5x14,5cm, cut a patternd paper 14,2x14,2 cm glue to the cardbase
Die cut Sizzix Frameworks-Courtyard Die-659429 put on embossing creme and glue to the centre of the card. Die cut Sizzix Sizzlits Large-Flower-3D&vine 658064 here I again use the embossing creme, glue to the card and decorate using ponture paint



Thanks for stopping by, wish you a great week
Pia

Hej alle
Jeg håber du har haft en dejlig påske, i dag vil jeg vise et kort hvor jeg har brugt nogle af de sidste nye Sizzix dies
Sizzix dies jeg har brugt:
Sizzix Frameworks-Courtyard Die-659429
Sizzix Sizzlits Large-Flower-3D&vine 658064
Andre materialer:
Papir: Inkido-Beautiful Memories-, Reprint-With Love-
ponture Paint-Pink_, Viva embossing creme-white-
Fremgangs måde:
Jeg har lavet en kort base på 14,5x14,5cm, skær et mønstret papir  14,2x14,2 cm lim til kort basen
Die cut Sizzix Frameworks-Courtyard Die-659429 put lidt  embossing creme på kanterne og lim til centret af kortet. Die cut Sizzix Sizzlits Large-Flower-3D&vine 658064 Her har jeg igen brugt embossing creme  lim til kortet og dekorer med ponture paint.
Tak fordi du kiggede forbi, ønsker dig en dejlig uge
Pia

 

1 comment:

  1. Nydelig! Begge disse diesene er så flotte. Liker aller best Courtyard. Klem fra Anne-Eddie ;)

    ReplyDelete